maandag 24 januari 2011

Kadotjes

Hallo allemaal

Hier weer een berichtje van mij. Tegenwoordig heb ik erg weinig tijd. De tijd die ik heb besteed ik grotendeels aan de carnaval van de jeugdvereniging organiseren, en onze eigen wagen bouwen. De organisatie van de jeugdvereniging gaat nog door tot aan de vasteloavend zelf. En het bouwen aan de wagen schiet al op, maar dit zal ook niet eerder klaar zijn. En als het zo mag zijn bouwen we wel weer wat nieuws erbij. Maarja ik vind het bouwen erg leuk, dus dat geeft niets.
Ook de kleren voor de wagen zijn we met de dames zelf aan het maken, tot nu toe is alles geknipt en een aantal pakjes zitten al in elkaar....
Binnenkort een fototje

Maar even over de titel. Ik heb afgelopen dinsdag (op mijn verjaardag) een nieuwe naaimachine gekregen. Ik had de oude van mijn moeder, maar die stikte niet fijn meer.
Nu heb ik de Singer 1120

Mooi machientje, maar het is nog wel even allemaal uitvogelen hoe het werkt.
Nu ga ik lekker slapen en morgen weer vroeg eruit om te werken.

Groetjes Manouk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten